czwartek, 28 stycznia 2010

285. Tajlandia

Bang Pa-in jest jedną z najbardziej znanych atrakcji turystycznych w Tajlandii. Budynki zostały tu zaprojektowane i zbudowane w różnych stylach architektury. Kontrastują ze sobą: styl chiński, włoski i wiktoriański. Najbardziej charakterystycznym miejscem w parku jest Phra Thinang Aisawan Thiptaya, pawilon na środku jeziora, uważany za jeden z najpiękniejszych przykładów architektury tajskiej. Pawilon jednak nie jest otwarty dla szerszej publiczności. Jedynym otwartym dla zwiedzających budynkiem jest chiński Phra Thinang Wehat Chamrun.


4 komentarze:

  1. A do Tajlandii "na gape" mozna sie wybrac ? ;) Inaczej nie mam szans...a tak bardzo teraz chce - piekna ta pocztówka, co ja mówie wszystkie piekne

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ostatnio moja Tajka pytała czy bym chciała zobaczyć Tajlandię i Kambodżę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to nawet nie wiem gdzie szukać połączeń do Tajlandii. To taaaak daleko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okęcie w Wawie - Bangkok cena bilteu w 2 strony ok 2000 już sprawdziłąm ;> bez przesiadki ... bezpośredni :D

    OdpowiedzUsuń